• e-Devlet
  • İçişleri Bakanlığı
  • Afyonkarahisar

Valilikler

T.C. Sandıklı Kaymakamlığı
T.C. Sandıklı Kaymakamlığı
T.C. Sandıklı Kaymakamlığı
  • KAYMAKAMLIK
    Kaymakam Görev Yapmış Kaymakamlar Kaymakamlık Birimleri İlçe Protokol Listesi Tarihçe Kaymakamlık Logosu
  • SANDIKLI
  • MAHALLİ İDARELER
    Sandıklı Belediyesi Akharım Belediyesi Muhtarlıklar
  • HİZMETLERİMİZ
    Hizmet Birimleri Kamu Hizmet Standartları
  • GÜNDEM
    Haberler Duyurular Tüketici Hakem Heyeti İşlemleri
  • İLETİŞİM
°C
25
Şubat2021
Parçalı Bulutlu
23
°C
5 Günlük Hava Tahmini
temizle
  • KAYMAKAMLIK
    • Kaymakam
    • Görev Yapmış Kaymakamlar
    • Kaymakamlık Birimleri
      • İlçe Yazı İşleri Müdürlüğü
      • İlçe Bilgi İşlem Şefliği
      • İlçe Sivil Toplumla İlişkiler Şefliği
        • İlçemizde Kurulu Dernekler
        • Dernek Kuruluş İşlemleri
        • Genel Kurul İşlemleri
        • Derneklerin Genel Kurul Tarihleri
        • Kermes
    • İlçe Protokol Listesi
    • Tarihçe
    • Kaymakamlık Logosu
      • Kaymakamlık Görselleri
  • SANDIKLI
  • MAHALLİ İDARELER
    • Sandıklı Belediyesi
    • Akharım Belediyesi
    • Muhtarlıklar
  • HİZMETLERİMİZ
    • Hizmet Birimleri
      • Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfı Müdürlüğü
      • İlçe Özel İdare Müdürlüğü
      • İlçe Nüfus ve Vatandaşlık Müdürlüğü
    • Kamu Hizmet Standartları
  • GÜNDEM
    • Haberler
    • Duyurular
    • Tüketici Hakem Heyeti İşlemleri
  • İLETİŞİM
 

Tüketici Hakem Heyeti Cayma İşlemleri

20.10.2020
 

Tüketici Hakem Heyeti Cayma İşlemleri

 

Taathütlü Abonelik İptali
Hizmet alınamaması, yeni adreste alt yapı olmaması ve bu durumların süreklilik arz etmesi halinde; abonelik iptal talebinin gerekçesi ile birlikte yazılarak hizmet sağlayıcı (şikayet edilen) firmaya, yazılı veya kalıcı veri saklayıcı ile yöneltilmesi gerekmektedir. 
Taathütlü Abonelik İptal Dilekçesi İçin Tıklayınız.
 

Mesafeli Satışlar ve İşyeri Dışında Kurulan Satış Sözleşmeleri (Kapıdan Satış)
Mesafeli Satış Sözleşmesi veya İşyeri Dışında Satış Sözleşmesi yoluyla gerçekleştirilen satışlarda, 6502 Sayılı kanun tüketiciye Ondört(14) gün içerisinde cayma hakkı tanımıştır. Ondört günlük süre ürünün tüketiciye teslimi tarihinden başlar ve satıştan cayılmateslim alınan ürünün denemenin dışında kullanılmamış olması gerekmektedir. 
Mesafeli Satış Cayma Bildirim Formu İçin Tıklayınız.
 
 
Taksitli Satışlarda İptal
Taksitli satış sözleşmesi yoluyla gerçekleştirilen satışlarda, 6502 Sayılı kanun tüketiciye yedi (7) gün içerisinde cayma hakkı tanımıştır. Yedi günlük süre ürünün tüketiciye teslimi tarihinnden başlar ve teslim alınan ürünün denemenin dışında kullanılmamış olması gerekmektedir. 
Taksitli Satış Cayma Bildirim Formu İçin Tıklayınız.
 
 

Cayma Bildirimi veya İptal Talebinin  İlgili Firmaya Gönderilmesi İçin Gerekli Belgeler:
 
  • Islak İmzalı Cayma Bildirim Formu ya da Abonelik İptal Dilekçesi Fotokopisi (2 adet)
  • Islak İmzalı Cayma Bildirim Formu ya da Abonelik İptal Dilekçesi Aslı (Satıcı ya da sağlayıcının adresine iadeli-taahhütlü olarak ptt aracılığıyla veya iletildi raporu veren bir faks cihazından gönderilerek gönderi makbuzu ya da iletildi raporunun 2 adet fotokopisi çekilir.)
  • Ürün İlgili Belgelerin(fatura vb.) Fotokopisi  
   
Detaylı Bilgi ve Sorularınız İçin : 0272 512 50 00 
https://www.tccb.gov.tr/
https://www.icisleri.gov.tr/
https://www.turkiye.gov.tr/
https://www.cimer.gov.tr/
 
  • İçişleri Bakanlığı
  • Afyonkarahisar Valiliği
  • Resmi Gazete
Ece Mahallesi Yunusemre Bulvarı No:5 Sandıklı/AFYONKARAHİSAR
0272 512 50 00 - 512 50 02